nedeľa 19. januára 2020

Maťkina tvorba

Ahojte priatelia Usmívající se Prajem vám krásnu nedeľu. Moja čoskoro bude pokračovať v blázninci, ale do vtedy dúfam, stihnem tento článok. Ako som už písala, návšteva u Lucky mala aj ten rozmer, že som u nej mala odložené šatočky od Maťky Paurovej a dnes sa môžeme pozrieť, ako vyzerajú:

Maťka pôvodne biely svetrík urobila ku krásnej tylovej sukničke, ale mňa ten model až tak nezaujal, ale so svetríkom som jej nedala pokoj a ona mi teda sľúbila, že mi spraví podobný a tu je:



Suknička je úplne božia. Takú budem potrebovať ešte aspoň jednu. Veľmi sa mi páči, že je vzorovaná a tým pádom nemá úplne prísnu šéfovskú čiernu. Hoci, tejto Verči by sa aj to hodilo.



V deň fotenia mi prišli aj topánočky od Moničky-Iski. Nie je to pre IT úplne dokonalé, ale vždy lepšie ako nič.

Maťka mi urobila aj toto úžasné sexy tričko/topík/blúzku. Až neskôr som si na jej fotkách všimla, že ona to na svojej bábike nemala až také odvážne, ale mne sa to páči takto. Ako do práce to asi nie je, ale je to super.




Náramok a kabelka

Kabelka je samozrejme tiež dielom Maťky.

Kým som vymyslela, ktorému páriku dám tieto šaty, zdrhlo slnko. Tak, keď sa niekedy opäť objaví, čo neviem, kedy bude, keďže tento týždeň je celý v hmle.


Benátsky párik ešte prefotím. Jednak mi počas fotenia niekam ušlo slnko, dvatak som u Lucky zabudla šperky k tomuto modelu.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....