štvrtok 16. januára 2020

Všade samé BMR, tak aj ja :-D

Ahojte Usmívající se Tento článok mal vyjsť už dávnejšie, ale keďže nestíham ... Každopádne príbeh mojej BMR 1959 si ešte prečítate, tak to tu nebudem podrobne rozpisovať, proste som sa rozhodla zverejniť jej prvé fotky, keďže od kedy ich alza.sk/alza.cz predávala, tak má aspoň jedného takmer každý. Ivka svojho extravagantného chlapíka predstavila tu, Ľubo svoju Mbili tu a vy dnes uvidíte prvé fotky mojej Carlyty Usmívající se.





Aj napriek krivým očkám je nádherná. Proste nájsť dokonalú maľbu je na nových bábikách čoraz ťažšie. Asi najkrajšia, ktorú som na fotkách zatiaľ videla bola Dominikova a Ľubova.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....