streda 1. januára 2020

2015 Boo York, Boo York Nefera de Nile

Ahojte Nevinný Možno ste niektorí postrehli, možno nie, pred letom som predala pár svojich Monster High. Pár Frankie a dokonca aj Isi. Neľutujem. Potom mi však hrablo a keď som na internete za pomerne príjemnú cenu našla basics Neferu de Nile, musela som ju mať. Pani však nevedela ako poslať na Slovensko a jej príbeh vám predstavím niekedy nabudúce. Potom som začala intenzívne pátrať a vypátrala som tri Nefery. O dvoch som mala poňatia, o tretej vôbec.
Do Boo York, Boo York Nefery de Nile som sa zamilovala už dávno, ešte keď vyšla, dokonca som ju raz videla zlacnenú v Pompe v Retre za 15€, čo bola asi polovičná cena, ale nechala som ju tam. Samozrejme, na druhýkrát tam už nebola a ja som Neferu obdivovala akurát tak u Hanneton, ktorá jej urobila krásne fotky.
Lenže potom, ako mi prišli obe Basics Nefery (o tom dúfam čoskoro) som ich začala skúmať Nefery na ebay a na pomerne lacnú som natrafila a tak som si ju zakúpila. Aj keď už nebola originál v krabici, na fotkách vyzerala super a z Anglicka dorazila v priebehu niekoľkých dní.
Pár dní predtým som si všimla, že kuriér DPD, ktorý doručuje zásielky na moju adresu, začal chodiť po zásielky aj k nám do firmy. Preto mi vtedy volal, či som doma alebo v práci. Keď som povedala v práci, tak povedal, že sa poobede zastaví a tak aj bolo. Keďže po dvoch nie úplne super skúsenostiach z Basics Neferami, som Neferu Boo York rozbalila priamo v práci, dorazila teda 23. 09. 2019.

Môj úžasný DPD kuriér si to takto pekne poznačil :-)

Presvedčenie sa, že v balíčku ozaj prišla Nefera

Domáce fotky vznikli 06. 10. 2019



Vlásky má nádherné



Botičky





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....