pondelok 20. januára 2020

Narodeninové darčeky od Věrky

Ahojte priatelia Usmívající se Ako často spomínam, mám ešte nejaké tie restíky z minulého roku a pomaly ich dávam dokopy. Jedným z týchto restíkov je aj balíček od Věrky, ktorý som dostala k narodeninám. Ako iste viete, tie mám v októbri/říjnu. Nestihla som ich ešte nafotiť tak, akoby som chcela a teraz úprimne neviem, kedy sa k tomu dopracujem, tak aspoň tak. ako prišli.

Balíček bol pomerne ťažký a dosť ma prekvapil.

Krabička, v ktorej darčeky prišli sa mi veľmi páčila a sú aj teraz uchovávané v nej.

Nádherná pohľadnica z rúk Věrkinej švagriny. Viem, že má toho tento rok veľmi veľa, o to viac sa teším, že si našla čas aj na výrobu pohľadnice pre mňa. Potešil ma aj motýlik na nej, tých mám vo veľkej obľube.

Venovanie písané podľa dátumu presne v deň mojich narodenín.

Dve malé morské panny. Tie ma veľmi potešili nakoľko to nie sú len morské panny, ale aj dvojičky.

Sáčok plný morských drobností. Ten je úžasný. Plánovala som si spraviť také mini akvárium, kde by som ich umiestnila, ale momentálne to ostáva hudbou budúcnosti. Akej blízkej budúcnosti sa ešte uvidí.

V balíčku boli ešte dve reálne mušle, ktoré spôsobili váhu balíčku. Za ne som enormne vďačná, určite ich ešte vyžijem. Chýba mi totiž predstaviť ešte 4 morské panny, ktoré mi pribudli do zbierky v minulom roku.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....