utorok 7. januára 2020

Barbie® Fashionistas® Doll #127 curve - Noilee

Ahojte Usmívající se Ako som už spomínala, 25. 11., na Katarínu, som si vyzdvihla 3 balíčky z pošty. Vo všetkých troch boli bábiky. Prvú, Ishu, ste už mohli vidieť. Dnes si predstavíme druhú a zároveň poslednú nafotenú prírastkovú Barbie.
Ako už podľa názvu článku a rubriky vidíte bude sa jednať o ďalšiu Fešku. Táto sa mi veľmi zapáčila na alza.sk, ale kým som sa ja rozhýbala k objednávke, tak tam už nebola. Ako inak. Neskôr som ju objavila na českom mimibazári. S Ivkou Babakat sme mali vtedy rozrobené nejaké tie kšeftíky a tak som ju poprosila, aby mi ju kúpila. Neváhala, kúpila, poslala na Slovensko a tak je krásna Noilee u mňa.

Prvé fotky som urobila ihneď po vybalení, ale slniečko už zachádzalo, čo sa prejavovalo na ich kvalite, tak som urobila dofotenie až po návrate z vianočných prázdnin u maminy, 28. 12.





Aj keď to možno nie je úplne hneď zrejmé, je to nádherná Goddess/Angel 1998. Po dlhej dobe fakt Goddesska z playline rady, ktorá ma oslovila. Dlho som mala pocit, že playline Goddess dosť odflakujú, hlavne vo Fashionistas, posledná, ktorá ma dosť zaujala bola 17 Icy Romper a tá tmavá s doplnkovým oblečením (číslo mi teraz nenapadne a hľadať som líná).

Nôžky(chodidlá) ma dosť prekvapili, nakoľko sú to tie plochšie, ale napriek tomu má Noilee čižmy s opätkami.

Vlásky zozadu. Takáto dĺžka by mi aj stačila. Kto vie, či sa k nej niekedy v živote vôbec prepracujem. Páči sa mi aj farba. Nikdy by som nepovedala, že mi tak veľmi bude chýbať farbenie vlasov. Ono by mi možno až tak strašne nechýbalo, keby som na hlave momentálne nemala 5cm svojich vlasov a potom vypranú červenú, ktorá v cope vyzerá ako hnedá s melírom Smějící se No čo si budeme nahovárať, proste nádhera.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....