piatok 10. januára 2020

Prvýkrát u Lucky, časť prvá

Ahojte 😊 Nadpis je jasný. Kto ste so mnou v skupinke, tak ste tieto fotky už videli, ale dáme si k tomu malý pokec. S Luckou som sa stretla u nej doma, nakoľko obe milujeme šatočky od Martinky Paurovej a keďže česká pošta je čoraz drahšia, v rámci šetrenia sme sa rozhodli, že obe objednávky dáme poslať k Lucke, s tým, že ma to dokope, ísť k nej konečne na návštevu. Slovo dalo slovo a 12. 11. 2019 nastal tento deň.
Lucka je úplne úžasná, prichystala mi chlebíčky, sladkosti, čajík a takto 😊 Bábiky má úžasné a ja som ich odfotila svojim novým mobilom, lebo bolo zamračené. Tak si to poďte/poďme užiť.






Tohto fešáka som už videla na stretnutí s Heňou a môj frajer sa do neho totálne zaľúbil a z času na času sa ma opýta, či ho nechce predať.

BH 90210. Opäť začínajú.

Omdlela som. Madam du Barbie a ja som sa jej mohla dotknúť. Dokonalosť, videla som, chytila som, môžem umrieť. (Nemôžem, ešte stále som nevidela Eiffelovku).



Momentálne jedna z tých pár Barbie, ktoré by som strašne ešte chcela.

Nádherná Top Model Teresa Hair Wear v šatách od Maťky Paurovej.






Daria, jedine Daria. Lucka je jediná kočka, o ktorej viem, že má všetky Darie, ktoré neboli OOAK.

Nádherná Indiánka. Vtedy mala Lucka ešte len jednu.

Warholka. Jáj, nikdy nezabudnem, ako mi ušla vo Woow. Nezabudnem, zlacnela na 99€ a ja som nemala už peniaze, keďže som kúpila Holiday 2017 Hispanic. Ako tú mám tiež rada, ale táto Warholka, je taká totálne milučká a nádherná.


IT. Žiaľ, mená im neviem.



Úžasný Jack Sparow


60te výročie je celkom pekná, ale neviem si pomôcť, Barbie bez horných mihalníc ma nejako neoslovujú.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....