nedeľa 5. januára 2020

Prvé fotky Ishi

Ahojte Usmívající se Nadpis je jasný, tak snáď môžeme ísť na to Mrkající Na Katarínu, teda 25. 11. som si na pošte vyzdvihla hneď tri úžasné balíčky. Jedným z nich bol aj balíček od úžasnej Hamishi, ktorý mi moja drahá pošta zabudla aj oznámiť, ale koniec dobrý všetko dobré.
Niekedy krátko po narodeninách som napísala Míši, že by som mala záujem o túto nádhernú Ishu, ktorá patrila na prvé miesto môjho IT wish listu, ktorý som vám nestihla urobiť, ale čo nie, bude. Otázkou u mňa vždy ostáva, kedy. Keďže kvôli možným komplikáciám mi hrozí pobyt v nemocnici, ktorého sa bojím ako čert kríža.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....