utorok 26. januára 2021

2020 Basic Barbie in flower dress redhair - Maťka

 Ahojte priatelia 💗 Dnes si predstavíme bábiku, ktorú som získala výmenou s Maťkou začiatkom decembra. Bábiku mi dávnejšie ako promo ukázal Ľubo a už vtedy sa mi veľmi páčila, ale medzičasom som na ňu pozabudla.
Keď mi Maťka napísala, že má dve a či nemám niečo na výmenu, ostalo mi smutno, že nič nemám, ale bola som pripravená ju od nej odkúpiť, potom ma na šťastie osvietilo a doplo mi, že mám dve rovnaké Color Reveal morské panny Daye. Jednu som teda vymenila s Maťkou, čo ste mohli u nej čítať tu. Jej krásnu June ste si zase mohli pozrieť tu.

Bábiku som fotila na 3x, nakoľko počasie nebolo priaznivé.








Prvotne mi prišla veľmi podobná vlasmi ako Irene. Nakoniec je tam dosť rozdiel




8 komentárov:

  1. Jeej 😊 kočka je, veľmi jej to sekne s Irene.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Maťka, je úžasná, aj čokoláda bola super aj mega rýchle upršané stretnutie. Dúfam, že čoskoro už poriadne a s pekným počasím :-)

      Odstrániť
  2. Krásna výmena. Morská panna na výmenu bola skvelá voľba. Maťka je zlatá.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, to bola, aj keď prvotne mi vôbec nedošlo, že mám tie morské panny dve. Úplne som na to zabudla. Maťka je veľmi milunká a trochu mi Ťa výzorom pripomína, tiež má záplavu blond vlasov :-)

      Odstrániť
  3. Je prima, že jste si takhle vyměnily přebytky ke spokojenosti všech zúčastněných 👍

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....