utorok 19. januára 2021

Generation Girl My Room Tori - Kori

Ahojte priatelia 😏 Dnes si predstavíme poslednú zo štyroch dievčat, ktoré mám vďaka úžasnej víle z Metropoly východu. Je to vlastne bábika, o ktorej som hneď vedela, že by som ju chcela a na jej darovaní sme boli už dlhšie dohodnuté. 
Fotila som ju 05. 11., teda vo štvrtok po slávnom prvom kole celoplošného testovania na kovid na Slovensku. Pred pár minútami som sa dozvedela, že si zrejme budem musieť túto príjemnú skúsenosť zopakovať, z čoho mám nesmiernu radosť, ale späť k téme. 
Kori som zobrala spolu s Mori do môjho obľúbeného parku pri Amfiteátri, bolo ešte pekne a slnečno a tak vpredu bola tlupa ľudí, tak sme zamierili dozadu, kde tiež niekto bol, tak som šla na druhú stranu dozadu, kde som už fotila aj Pinky.

Pôvodné balenie 

Pohľad na premietaciu miestnosť a sedenie zo zadu

Premietacia stena. Kto vie, či tento rok bude letné kino? Hm???

Kori som obliekla šaty od Mori. Zabudla som jej však dať niečo pod ne a tak jej občas vykuklo niečo, čo nemuselo :-D


Kori má krásny modrý lak na nechtoch

Po pár fotkách sa zobudil môj asistent. Vtedy mal ešte obdobie, kedy po prebudení musel skontrolovať, čo je okolo neho a až potom som ho mohla dať naspäť do kočíka. A pri tejto príležitosti som cvakla aj svoju maličkosť. Na tvári mám úžasné rúško od Henky <3 je moje najobľúbenejšie. Žiaľ, preto jeho gumičky sú už dosť vyťahané, ale tie motýliky sú úžasné, no nie?








6 komentárov:

  1. Obě panenky jsou moc hezké, líbí se mi jejich barevné vlásky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Aj ja ich farebné vlásky mám vo veľkej obľube, preto ma tá tretia, ktorá nemá melír až tak neláka.

      Odstrániť
  2. Generation Girls je super celá kolekcia.😍 Minule som ju študovala na mojom novom objave na Pinteres. Obe Tori sú krásne, ale keby som si mala vybrať, tak asi tú s modrým melírom a bledším líčením.🙂
    Škoda, že si sa radšej neofotila pekne bez rúška s malým, aby mal normálnejšiu a krajšiu pamiatku na detstvo.😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru je :-) Za mňa tiež vyhráva tá prvá v mojej zbierke, ale som rada aj za túto druhú. Nie že by som zrovna na toto chcela mať pamiatku, ale je to súčasť našej histórie, pevne teda verím, že Daník si ma s rúškom pamätať nebude. No, do albumu si dáme iné fotky :-D

      Odstrániť
  3. Krásné jsou, zejména takhle vedle sebe 😉

    OdpovedaťOdstrániť

Prvé obchodové

Ahojte priatelia 💗 Trochu som tento rok Barbie blog zanedbávala a k dnešnému dňu mám len štyri články a vo februári žiadny 😱.  Tak som sa ...