streda 20. januára 2021

Glitter Beach Skipper - Glimmy

 Ahojte priatelia 😍 Dnes si predstavíme môj prvý narodeninový darček. Túto bábiku som dostala od Vílinky už v lete, dokonca ešte pred pôrodom, ale po trochu premýšľania som si ju nechala k narodeninám a rozbalila som v ju jedno nádherné slnečné ráno, keď som si šla vybaviť duplikát svojho vodičského oprávnenia a teda 06. 11. Šlo to veľmi rýchlo a preto som bola pri parku ešte pred jeho otvorením o 9tej. Nechcelo sa mi toľko čakať a tak som bábiku pofotila na bočnej strane. Takže tu je Glimmy.












6 komentárov:

  1. Krásný dárek i krásná panenka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, mám túto verziu Skipper veľmi rada, aj keď mám len dve v zbierke :-)

      Odstrániť
  2. Je to radosť pozerať sa na kvalitné Barbie z čias, kedy mala každá i vlastný hrebeň v krabici. Glimmy je krásna Skipperka.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, ja to milujem, preto im nedokážem odolať. Doplnky a hrebienky sú úžasné. Ďakujem, ja tie Skipperky ľúbim :-)

      Odstrániť
  3. Gratuluji, je to plážový andílek 😊

    OdpovedaťOdstrániť

Prvé obchodové

Ahojte priatelia 💗 Trochu som tento rok Barbie blog zanedbávala a k dnešnému dňu mám len štyri články a vo februári žiadny 😱.  Tak som sa ...