utorok 26. januára 2021

Miško v obleku

Ahojte priatelia 💙 Dúfam, že sa máte lepšie ako ja, ja mám brutálnu nádchu a ledva dýcham a neokysličený mozog ledva vníma svet. 
Dnes mi ale prišli šatočky a doplnky pre Look Magenta Gown, z čoho mám obrovskú radosť, lebo ju mám tým pádom konečne kompletnú, no ale nie o tom som chcela.
Niekedy tuším v novembri som vyhrala v aukčnej skupinke na Facebooku oblek pre Kena, cena aj s poštovným bola nižšia než cena, za ktorú som ja tento oblek kúpila v Dráčiku vo výpredaji, takže mám dva a neľutujem to. Ružová košeľa síce nie je úplne to, čo pre svojich Kenov preferujem, ale keď neprší, aspoň kvapká a k Miškovi sa to celkom hodí, keďže on má celkový styling tak mierne gayský, ale mne to nevadí. Tak čo, pristane mu to?







4 komentáre:

  1. Jáj, ani mi ho neukazuj, ja ho potrebujem nutne do svojej zbierky. Je to veľký fešák. V obleku sa z neho stal sexi mladý a elegantný biznismen.🥰😀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím Ti veľmi päste, je úžasný, ja ho milujem. Myslím, že prezlečenie mu veľmi pomohlo. Ešte to nie je to pravé, zrejme mu nechám niečo ušiť.

      Odstrániť
  2. Sluší mu to moc, modrá mu jde k očím. Košile sice vypadá jeko zapraná, ale zase mu ladí ke rtům 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Áno, tá lososová je taká slabá, ale myslím, že k nemu hodí :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....