nedeľa 24. januára 2021

November v obchodoch

Ahojte priatelia 😌 Názov jasný. November bol aspoň u nás väčšinou v hmle, teda fotiť sa takmer nedalo, tak som si robila radosť aspoň pobehovaním po obchodoch, kým mi to Magorko nezakázal, ale o tom na osobnom blogu niekedy, keď budem mať chuť byť negatívno-objektívna. Dnes fotky:

Dráčik SC, 13. 11. 2020 







Výklad Pepco, 24. 11. 2020. Dnu som nešla, nakoľko už vonku bola rada ľudí a čakať a následne sa mačkať s kočíkom v ich útulných priestoroch, nie nie.

Dráčik, 24. 11. 2020





Takéto krásne počasie bývalo veľmi často. Záhadne sa ale na sobotu na jazdu vždy vyčasilo. Teda až na poslednú sobotu, to mi čerstvo nasnežilo a môj drahý inštruktor to zhodnotil: Keď ťa šmikne, hlavne nebrzdi. Na šťastie nebolo nutné. 

Tesco, 24. 11. 2020

Colorky išli čoskoro na svoju originál cenu. TO už sa veľmi neopla.

Len tak na námestí, 26. 11. 2020


8 komentárov:

  1. I u nás bylo v té době takové počasí. Ráda jsem se s Tebou prošla po obchodech, možná bych si i vybrala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Koukám že u Vás taky v obchodech nic moc. Ještě že máme ten FB, tam se sem tam něco ukořistí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ono je to všade cca rovnaké :-) No, jo, FB je smrť :-D

      Odstrániť
  3. Z tejto ponuky by som si vybrala jedine Hermionu.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Koukám, že takový smutný podzim by i u vás. Tentokrát té inverze bylo až až. Ale zima je krásná 😉
    Ty fotky z obchodu jsou vždycky tak krásně barevné... 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Obávam sa, že jeseň bola taká skoro všade. Zima je super. Áno, fotky sú farebné.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....