nedeľa 17. januára 2021

Barbie súťaž ku dňu detí

 Ahojte priatelia 😌 Prajem vám príjemnú nedeľu (teda aspoň dúfam, že článok dokončím ešte dnes). Keďže mám doma už prvý prírastok v tomto roku a ďalšie dva na ceste, je najvyšší čas dať dokopy rok minulý a preto sa presunieme na posledný májový deň, kedy sme sa spolu s drahým zapojili do Barbie súťaže, kde jednou s disciplín bolo urobiť Barbie vláčik a ako nám to išlo si už môžete pozrieť na priložených fotkách a videách. Snáď vás pobavia, tak ako to bavilo nás. 














8 komentárov:

  1. Wow super 😊 podarené fotky aj videjká 👌

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujeme :-) Pozerám, že najlepšie video, kde nám to všetko padlo, keď sme sa presunuli zo stola na zem, som sem nedala :-D No bola zábava v 9 mesiaci tehotenstva :-D

      Odstrániť
  2. Hezké fotky i videa. Obdivuji tu trpělivost, vím, že není jednoduché postavit takovou řadu panenek tak, aby nespadly.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ako pozerám, najlepšie video, ako popadali som sem nedala :-(

      Odstrániť
  3. Vidím, že minuloročné MDD ste si i vy užili po svojom.😃 Jarko musel mať svätú trpezlivosť, lebo určite padali bábiky ako domino kocky.
    Ja som o tejto FB Barbie aktivite vedela, ale týchto Live prenosov som sa nikdy nezúčastnila, myslela som si, že je to predsa viac pre deti.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vieš, čakanie na pôrod bolo dlhééé :-D :-D Jarko je práve nie extra trpezlivý človek, takže som dodnes prekvapená, že som nakoniec bábiky nezbierala pod oknom. Veru padali, myslela som, že som dochovala video, ako to celé popadalo a zistila som, že žiaľ nie :-(
      No ja vtedy prvý a posledný krát. Chceli sme vyhrať Barbie auto... No, 30tnici v akcii :-D

      Odstrániť
  4. Vy se doma nenudíte 😁 Ale je super, že i partner se zapojil 👍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to bol taký super čas, kedy som ja bola už na materskej, ale ešte bez bába a drahý dočasne nezamestnaný, takže sme mali takú mikro ponorku, tak sme vymýšľali kdečo, aby sme sa spolu nezbláznili. Dnes by sa mi tam už pritmolil jeden člen, ktorý by mi tie bábiky pobral so slovami: baba (to je zatiaľ jediné, čo hovorí :-D)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....