pondelok 18. januára 2021

Color Reveal Barbie 3th wave, kód 1620HF

Ahojte priatelia 😊 Prajem vám krásny pondelok. 
Dnes si predstavíme/nepredstavíme bábiku, ktorú som zakúpila v našom Dráčiku, 22. 09. 2020.  Chcela som si kúpiť nejakú odmenu za prvé očkovanie synčeka. On to zvládol na výbornú, ja už pomenej, ale o tom už história nehovorí 😝

Po pravde, ani som netušila, aké bábiky v tejto sérii vlastne sú, až po príchode domov som sa začala modliť za niektorú z Dayí, poprípade za tú tmavú:

Vyberala som z dvoch, ktoré mali tieto kódy



Po rozbalení som zistila, že sa jedná Millie. Povedala som si, že druhú nehybnú Color Millie nepotrebujem a nechala som ju v takomto stave pre synčeka, že ak bude mať záujem o Barbie (zatiaľ to vyzerá nádejne), že si ju potom odfarbíme niekedy spolu.

Jedna z dvoch možností ako bude bábika po vyfarbení vyzerať. 

10 komentárov:

  1. Říkala jsem si, že bych jednu mohla koupit naší Verunce.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že niektorá z malých morských panien k meninám by bola fajn 😊 teda neviem, či zvyknete dávať darčeky aj na meniny a v akej hodnote.

      Odstrániť
    2. Ona bude mít na konci února narozeniny, tak vymýšlím dárek.

      Odstrániť
    3. Tak ešte lepšie. Podľa mňa Color Reval morská panna by bola pre ňu super. Morské panny má rada a toto vyfarbovanie deti baví, takže by to bolo 2v1

      Odstrániť
  2. A je to tedy ta panenka s oranžovými vlasy nebo růžovými? Takto to nepoznám, která to na promo fotce může být.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To netuším, ktorá z tých dvoch Millie je to, to by som musela rozbaliť niektorý z jej balíčkov alebo ju vyfarbiť

      Odstrániť
  3. Oh, no, ja tieto Colorky vôbec nemusím... Neviem, či by sa mi aspoň ako dieťaťu páčili.😀😋

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To verím...kto vie? Ono to záleží na ponuke, teraz si deti moc vyberať čo sa týka Barbie moc nemôžu. To nie je ako, keď ja som bola malá a celé regále boli ružové a jedna bábika bola lepšia ako druhá a človek nevedel, ktorú by chce skôr.

      Odstrániť
  4. Tohle jde nějak mimo mě a naše holky... I když já jako holka jsem byla pro kdejakou špatnost, mě by se to asi líbilo 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, u nás pár ostalo. Uvidíme, či sa to bude páčiť krpcovi. Zatiaľ sa mu bábiky páčia dosť :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....