pondelok 25. januára 2021

Modrý kostým

 Ahojte priatelia 💙 Dnes by som vám chcela predstaviť kúsok šatníka mojich dievčat, pre ktorý vlastne vznikla posledná objednávka šatočiek od Maťky Paurovej. 
Basquiat Barbie sa mi páčila od prvého momentu, je to jedna z mojich lások na prvý pohľad z minulého roku, ktorých bolo v roku 2020 neúrekom a aj preto som sa dostala na pomerne vysoký počet prírastkov za uplynulý rok. Avšak jej pôvodná podoba a oblečenie inšpirované maliarskym majstrom ma neuchvátili. O to viac ma uchvátilo, keď Dominik zverejnil svoju v šatách od Martinky. To bola inšpirácia. Chcela som z nej tiež mať sexicu. Tak posúďte sami:






Tak takto mi pomáhal môj asistent.

A ešte inšpirácia od Dominikových kočiek


8 komentárov:

  1. hezký obleček, asi taky zkusím barbie jako motivaci na plazení :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. To boli staré dobré časy, keď sa ešte veľmi nevedel premiestňovať. Dnes by som už taký záber, že sa na bábiky iba pozerá spraviť veľmi nedokázala.

      Odstrániť
  2. Šaty jsou opravdu sexi, modrá barva jí moc sluší. A líbí se mi i kabelka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, áno, kostýmček je sexi a to som chcela. Kabelka je tiež super.

      Odstrániť
  3. Basquiat je v novom outfite na nepoznanie a najmä totálne sexi.😲👍💖
    Modrá jej pristane, krásne ju oživila. To vieš, ani ja nie som z toho jej pôvodného outfitu vôbec nadšená. Hej, Dominik v kombinácii s Maťkou vždy vedia človeka navnadiť a pozitívne prekvapiť.🥰 Vidím, že moje nadšenie sa vtedy prejavilo i pod tou fotkou na FB, čo si si ofotila do mobilu.😃

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tak to som rada, lebo to bol môj zámer :-) Tak s jej modrým líčením bola modrá prvou voľbou. No Dominik a Martinka sú úžasná dvojka, tí ma vždy ešte dokážu prekvapiť :-) No jo, ja si všetko ukladám do mobilu :-D

      Odstrániť
  4. Ta modrá a styl šatů ji moc sluší. Koukám, že asistent se má cíle k světu... 👍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Joj, to boli časy, kedy sa asistent iba díval. Dnes by už bol v priebehu dvoch sekúnd v jeho rukách :-D

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....