pondelok 17. marca 2014

BB 001*01 - Stella

Túto nádherku mám doma už istú chvíľu, ale čakala som na naozaj dobré slniečko, aby som ju odbalila. Je tak nádherná, milujem je dlhé vlásky. Krasotinka moja prekrásna.
Meno dostala po mojej kolegyni a Blankinej dcérke. Obe nesú meno Stella, resp. Stellka a obe sú to veľké bojovníčky a preto im chcem obom v tejto bábike vzdať hold. Stelluška je moja siedma slečna z BB001 a celkovo tretia Mackie v mojom živote.



Po celkovom vybalení


Keď som zbadala jej obuv, bola som nešťastná, ale nie dlho. Stelluška má totiž zázračné chodidlá a narozdiel od sestier z BB 002 jej vôbec tieto šľapky nepadajú Překvapený

Vlásky sú začesané v nekomplikovanom účese, ktorý sa mi veľmi páči

Neskutočne milučká mi príde na tejto foto

Nemohla som odolať volaniu vyfotiť Bobby a Stelli spolu


Stellču som prezliekla do nádherných šiat a lá morská panna z od známej návrhárky a hačkovateľky Hanneton. Ďakujeme :-)

Stelluška má zázračné chodidlá, jej držia aj Amandine šľapky, ktoré jej samej stále padajú.




S kamarátkami zo série

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....