utorok 11. marca 2014

BB 001*06 - Camila/Kami

Priznám sa, že nad touto bábikou som uvažovala už hrozne dávno, asi keď som ju zbadala u Terez. Už vtedy bol na bazoši inzerát na túto bábiku a bol by tam dodnes, keby som sa konečne nerozkyvotala. Bábika ku mne prišla z Popradu a je v super stave. Viem, že veľa ľudí tvár Carnaval nemusí, no mne sa páči. Veď pri pohľade na ňu človek nemôže mať zlú náladu. Meno bábika dostala len tak, že mi napadlo, keď som sa na ňu pozrela. Ja ju však volám skrátene Kami a v duchu si pritom spievam: " S tou našou mamou Kami, s tou nikdy nie sme sami..."

Kami je mojou piatou slečnou z BB 001 a prvou s tvárou Carnaval. Kami prišla síce v otvorenej krabici, ale ani neodbalená. Ja som však nedokázala vydržať do oficiálneho fotenia a preto na prvej fotke vyzerá takto. Bola som na ňu jednoducho hrozne zvedavá.



Kami podobne ako Lara a Kiara má na nožičkách "gladiátorky", ktoré nepatria k mojim obľúbeným, síce skvele držia, ale hrozne ťažko sa vyzúvajú a ja sa vždy bojím, že ich poškodím.




Moje "Coco Chanel"

Lara, Miranda, Camila, Trinity a Yemaya :-) Snáď k nim rýchlo niekto pribudne :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....