nedeľa 9. marca 2014

BB 002*05 - Čou

Táto jemná kráska ma očarila ihneď. Keď mi napísala Ivka, že ju objavila ešte v predajni, bolo to jasné, ale potom sa hrozne zapáčila aj Ivke a jej dcérke a vyzeralo to, že obchod sa ani neuskutoční. Nakoniec to všetko dopadlo k vzájomnej spokojnosti a Čou je u mňa :-)
 



Čou je v rámci BB bábik ojedinelá, nemá ohnuté koleno ani v jednej nohe a nožičky sa jej dajú plne vyklopiť. Preto sa Čou chcela dostať do známeho Čínskeho cirkusu a ja som jej to umožnila



Čou a Lyn...kým Čou mi príde ako dievčatko, Lyn je o mnoho ženskejšia

Zatiaľ celá moja džínová partia :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....