pondelok 3. marca 2014

Rio De Janeiro Teresa - Anetka

Ako som už spomínala pri Esmeralde, podarilo sa mi odhaliť identitu dvoch mojich bábik. Tou druhou je Anetka. Určite si na ňu pamätáte. Prišla ku mne v várke 35 dievčat :-) Priznám sa, že po jej identite som nikdy veľmi nepátrala. Je v podstate úplne zachovalá, len má skrepované vrchné vlásky.

Sériu tvorí 7 bábik:

Lea mi príde naozaj zaujímavá

Veľmi pekná mi príde Christie

Z tejto série sa mi veľmi páči aj Skipper so svojimi medenými vláskami.

Moja Anetka

Ešte v ten deň, ako som zistila, že Anetka je Rio, sa mi podarilo kúpiť jej aj jej plavky








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....