streda 12. marca 2014

FF Teresa wave U - Alisa

Po tejto bábike som prahla dlho a ešte asi budem, lebo ešte nie je taká, akú by som si predstavovala, ale je to to najlepšie, čo sa mi zatiaľ podarilo zohnať. Mnohí ste ju iste obdivovali u Ľuba a Vlaďky ako ja. Alisa prišla ku mne pretelená na telo Fashionistas, s rozpustenými vlasmi a nahá.
Na fotkách sa mi veľmi podbala na moju Aichu (Back to the School), ale v skutočnosti sa dajú rýchlo rozoznať.

Alisa pochádza z rady FF z vlny U, kde je ešte jedna Teresa, ktorú sa mi nedávno nepodarilo vyhrať na aukcii na ebay, zrejme mi ešte nie je súdená, ale jej čas príde. Hoci som chcela Terky zbierať podľa vĺn, Alisa je tak málokedy dostupná, že s ňou som nemohla váhať, nikto nevie, kedy sa ešte objaví a či vôbec.

Vo vlne U sa nachádza ešte táto prekrásna Teresa

Moja Alisa

V šatách od úžasnej Hanneton





Porovnanie FF Teresa vlna U a FF Teresa Back to the school (prvé dva obrázky stiahnuté z internetu)


Bábiky sa skutočne veľmi podobajú, ale Aicha má jasne modré oči a Alisa skôr sivo modré a má ružový tieň nad viečkom.


Obe majú blond premelírované vlásky, ale Alisa ich má dlhšie a menej husté.

Túto Vladkynu fotografiu (dúfam, že sa nebude veľmi hnevať, že som si ju dovolila požičať) poznám už veľmi dlho. Keď som ju videla prvýkrát, mala som z týchto bábik iba jednu. Postupne dámy začali pribúdať a keď prednedávnom prišla Izabel (Hollywood Hair) myslela som si, že je to konečná...ukázalo sa, že som sa mýlila a už mám celú zostavu z fotky.

Moja podoba Vladkynej fotografie.

Moje blond Terky: Anabell, Izabel, Amanda, Alisa, Aicha, Evita, Sadie a dole Klára

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....