nedeľa 2. marca 2014

Hollywood Hair Teresa - Izabel

Priznám sa, že po tejto bábike som túžila už dosť dlho, ale zvyčajne sa jej cena pohybovala pre mňa veľmi vysoko. Raz som ju však zbadala v aukcii asi za polovičnú cenu a tak som si prihodila a vyhrala som to štýlom: prihodím, som jediná, beriem :-) Veni, vidi, vici :-)
Táto séria pozostáva z Barbie, Teresy, Kena a Skipper. Všetci sú veľmi pekní. Bábiku som chodila dlho obkukávať k Ľubovi a Vlaďke.

Trošku nemeckej reklamy ako z RTL, čisté detstvo :-)

Izabel dostala meno podľa tejto skladby




Páčia sa mi tie hnedo-smaragdové oči...je taká iná ako zvyšné moje bábiky



Milujem jej dlhé vlasy





S ostatnými mojimi dlhovláskami (Cut and Style, Jewel Hair Mermaid)



Mattel kedysi k sériami vyrábal aj doplnkové oblečenie, Hollywood Hair neboli výnimkou. Ja som našla 4 oblečky pre Barbie a jeden pre Kena

Ružovo zlatý (páči sa mi najviac)


Bielo zlatý

Čierno zlatý


Modro zlatý


A jeden pre Kena

K bábikám som dohľadala aj takýto playset:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....