piatok 7. marca 2014

Collection Red 01 (jeans) - Roberta/Bobbie

Myslím, že túto bábiku netreba veľmi predstavovať. Patrí medzi krásne BB, konkrétne červená kolekcia :-) Ja si ich podvedome rozdeľujem na tie v šatách a na tie v džínach.

Myslím, že ďalšou "redkou" u mňa bude najskôr "vybuchnutá" Lara.


Ospravedlňujem sa za množstvo fotiek, ale nedokázala som sa od nej odtrhnúť, je prekrásna. Zaujali ma na nej predovšetkým oči - krásny odtieň modrej, ale tiež celková maľba a vlasy. Bobbie mám už pomerne dlho a verím, že čoskoro prídu aj zvyšné jej sestričky.





Po celkovom vybalení


V šatičkách od Yemaye




V hadích šatách od Ivky. Ivušik, ďakujem, sú nádherné :-)






V komplete od Eriky



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....