piatok 14. marca 2014

BB 001*03 - Steffie

Túto bábiku mám doma už nejaký ten piatok, ako sa hovorí. Priznám sa, že táto tvár ma najprv vôbec neoslovila a vyslovene sa mi kvôli tým našpúleným perám nepáčila, ale pri Steffie sa to zlomilo. Úplne ma dostala, na živo je taká krásna a vôbec nepôsobí lacno. Je mojou šiestou z rady BB001 a pri je rozbaľovaní som si pomysela, fú, už sme v polovici baby moje, dáko rýchlo. Naozaj to ide s babami z BB001 pomerne rýchlo a ja si to vyslovene užívam. Takže sme v polovici! Wau.
Steffie je zatiaľ jedinou predstaviteľkou Steffie tváre u mňa.




Po vybalení, má krásne jednoduché šaty a super topánočky, tieto už mám a veľmi sa mi páčia, hlavne dobre držia.


Páčia sa mi jej oči a pusinka. Príde mi taká skvelá.





A sme v polovici :-) Lara, Steffie, Miranda, Cami, Yemaya a Trinity

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....