nedeľa 30. marca 2014

Bubbling Mermaid - Elenie

Túto bábiku som si kúpila k meninám, ktoré som mala začiatkom februára. Dlho som ju mala zabalenú v krabičke a nevedela som sa akosi odhodlať ju rozbaliť. Ale prišiel ten deň. Hoci veľmi túžim po černošskej morskej panne, táto aj spolu s Fountain to nebudú. Toto je predposledná zo starších morských pannien, ktorá mi chýba a ja dúfam, že do konca roka sa u mňa ubytuje už spomínaná krásna ružová Fountain :-)

AA verzia

Moja Elenie


Mám rada staršie drôtikové balenia Barbie. O mnoho jednoduchšie sa vybaľujú a nemajú v hlave tie dva cuplíky, ktoré ja osobne neznášam

Má veľmi milú tváričku a páčia sa mi aj náušnice v tvare morského koníka :-)

Príslušenstvo

Bábika a príslušenstvo vybalené, let´s make bubbless :-)

Postupovala som podľa priloženého návodu

Nasadiť korunku

Naliať roztok do nádobky

Namočiť korunku do roztoku. Pozor na vlásky!

Zatlačíme chvostík a BUBLINKY!!!! Mať ju ako malá, tak sa idem zblázniť. Milovala som bublifuky


Priznám sa, že až keď som Elenie zobrala do kúpeľne, všimla som si jej vzoru na chvostíku, v ružovej farbe krásne vynikol.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....