sobota 29. marca 2014

BB 001*07 - Vierka

Túto kočku mám doma tiež už dosť dlho a zobrala som si ju na fotenie do Banskej Bystrice :-) Počasie moc nevyšlo a tak sme fotili iba doma. Vierka dostala meno po ocinovej bývalej kolegyni, pretože sa mi na ňu podobá, hoci mamina tvrdí, že nie :-)
Viekra je mojou druhou dievčinou s tvárou Aphrodité a ôsmou z rady BB001, teda ich už mám 2/3 a chýbajú mi štyri, kto vie, ktoré? :-)

Na Vierke sa mi veľmi páči farba vlasov. Na fotkách to nie je vidieť, ale je niekde medzi ryšavou a hnedou. Má krásne púzdrové šaty a o ne prišitý pramienok vlasov, zatiaľ som ju preto nevyzliekala :-) Na nohách má rovnaké sandálky ako Trinity, ktoré mám rada, sú pekné a dobre držia na nôžkach.
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....