nedeľa 19. októbra 2014

Ako sme si (ne)spravili výlet

Kým pristúpim k samotnému článku, chcem sa poďakovať všetkým, ktorí ste si na mňa spomenuli, či už krásnymi mailami alebo darčekmi, z nich zatiaľ ku mne už pradávno dorazili krásavice od Zuzky a nádherné prekvapenie od Mary. Zvyšné snáď čoskoro 😇 ĎAKUJEM!

Tieto fotky vznikli skoro na deň pred mesiacom, v sobotu 20. 09. 2014. V tento deň totiž Dopravný podnik Bratislava vyhlásil v rámci týždňa mobility, za deň otvorených dverí u nich, kde mali byť predstavené aj staré kusy MHD. Vedela som o tom už týždeň, ale keďže sa všade chystám na poslednú chvíľu, nezisťovala som si informácie skôr ako v sobotu ráno. Cez týždeň hlásili na víkend dážď alebo aspoň zamračené, čomu som sa výnimočne tešila, lebo som predpokladala, že to nejaké rodinky odradí od návštevy. Tak som si pozrela spoje a vyrazila som. Prevádzkové hodiny Dňa otvorených dverí DPB som akosi nikde nenašla a tak som predpokladala, že akcia bude trvať aspoň do nejakej 17tej - 18tej.

Takže som sa zo svojej zastávky vybrala 88mičkou pod Nový most/Most SNP, že odtiaľ pôjdem električkou na Jurajov dvor, kde sa v depe akcia mala konať. Bolo naozaj nádherne

Zo zastávky je krásne vidieť na Hrad

Niekde pri Poluse som v električke zaregistrovala rodinku, ktorá podľa všetkého mala namierené presne tam, kde ja. Trochu som sa potešila, lebo mi to duševne prezrádzalo, že som na správnom mieste v správny čas...ale bol to omyl!

Keď sme vchádzali do priestorov depa, práve jedna krásna električka vychádzala

Krásavica

Spolu s rodinkou sme prišli až k závorám, kde nám veľmi milo a ústretovo SBSkári oznámili, že ideme skoro pol hodinu po skončení akcie. Ich milosť synčeka danej rodinky skroro rozplakala. Tak som sa obrátila a rozhodla som sa, že pôjdem v takýto slnečný deň pešo do Polusu, že si spravím prechádzku.

Tak som sa sklamaná vybrala peši z vozovne, keď je tak nádherne. Som rada, že som sa rozhodla takto, lebo som aspoň uvidela sprievod a na rýchlo som si ho mohla odfotiť.






A niečo aktuálne jazdiace

Po ceste do Polusu som zazrela dom s prekrásnou záhradou. Veľmi som to tam chcela pofotiť, ale na druhej strane som nechcela vstupovať na súkromný pozemok, takže len takto spoza plota


Pred obchodom s outletovým oblečením značky Adidas bola takáto obrovská teniska. Ani som nevedela, že takýto obchod v Blavičke máme. Nice to know 😊

Už z diaľky som videla budovu IBM 😎 Nemohla som sa ubrániť spomienkam, ako som tam chodila Vikyna kedysi čakať po práci. Občas mi to príde, že sa poznáme strašne dlho a nie tri roky 😛

Kuchajda

Pri Kuchajde si ľudia takto krásne užívali slnečnú sobotu

Tak som dorazila do Polusu, keďže som išla od Kuchajdy, Dráčik som mala úplne blízučko

Ak v poslednej dobe v Dráčiku majú nejaké zberateľské bábiky, tak sú to tieto dve:

Dlhovlásky v akcii, škoda, že tú, ktorá sa mi po mojej Violet páčila najviac, nikde nemajú (je to tá s tými krásnymi hnedými premelírovaným vláskami)
Túto bábiku v tomto Dráčiku obdivujem už minimálne 3 roky 😀 a stále tam na mňa poslušne čaká

EAH

Táto Kayla mi v poslednej dobe nedáva spávať. Len to telo je hrozné, ale maľbu má nádhernú.

Priznám sa, že keď vidím v obchode túto bábiku, tak sa už len smejem....

Z novej rozprávky mali vtedy len vílu. Tešila som sa na morskú pannu. Vtedy som ešte netušila, že bude pre mňa viac-menej sklamaním.

MH




Potom som ešte zašla do Hypernovy, lebo tam zvyknú mať nejaké to oblečenie od Simba

Klasika Hypernova nesklamala, mali aj šatičky

Barbie


Síce mi nevyšiel DOD DPB, ale aspoň som si spravila výlet do Polusu, kde som už nebola hrozne dávno.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....