utorok 28. októbra 2014

Na prechádzke s Trinity

Viem, že asi čakáte nejaký predstavený narodeninový darček a ak niekoho práve sklamávam, tak sa ospravedlňujem. Skutočne ale v poslednej dobe nestíham 😢 a ako v nedeľu zmenili čas, tak žijem v podstate iba v tme, dnes som vstala za tmy a doplazila som sa domov tiež za tmy. Podotýkam, že medzi týmto intervalom ledva ubehlo 10 hodín 😮 takže aj slniečka je málo. Tieto fotky sú z pred mesiaca, konkrétne zo soboty 27. 09. Pochádzajú z pred baráku na Antolskej, kde majú šmykľavku a dve hojdačky. Trinity ako napovedá rubrika má na sebe vecičky podľa fotky z netu 😛

Inšpiratívna fotka

Moja Trinity

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....