nedeľa 5. októbra 2014

Fanynka Buzza na ihrisku

Dlhšie som mala chuť odfotiť nejakú z mojich bábik na detskom ihrisku a ešte dlhšie som mala chuť odfotiť nejakú v šatách od Toy Story 3 Barbie, ktoré mi tu po nej ostali. Teda ostala mi aj hlava, ale o tom neskôr. Fotky som fotila presne pred tromi týždňami (14.09) ráno tesne pred dažďom. Dúfam, že si ich užijete rovnako ako usmiata Angelika.

Najprv však labuťky pre Ivku 😋

Ihrisko neďaleko nášho paneláka

Poď ku mne miláčik, upečiem koláčik

Hijo hijo na koníčku, či skôr hupy hupy?

Kam asi vedú tieto schody?

Juchúúúúúúúúúúú!


Vyleziem až na samý vrch

A svět se točí...



A ešte raz labute pre Ivku

Ihrisko za bežného dňa - plné detí a dozoru 😎


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....