streda 15. októbra 2014

Nové Style v AllToys

Včera som čosi hľadala na ebay a narazila som tam na nové Style. Chcela som Vám o nich napísať už včera, ale nezadarilo sa 😖 Minulý štvrtok som pozabudla, že Viky má pozmenený harmonogram, kedy robí z kancelárie a kedy z domu a nešťastne som sa vydala na obed do Eurovei za ním. Ako to celé dopadlo ste si prečítali tu. Fotky prinesiem časom.
Dnes som však opäť išla k lekárke do inej časti mesta a keďže u lekárov človek strávi vždy aspoň dve hodiny v čakárni a 5 minút dnu, okolo obeda som sa vracala cez mesto. Tak som si povedala, že s chalanmi - teda s Vikym a jeho kolegom Mirom (o ňom ešte bude reč - áno, je to ten istý, ktorý ma pred týždňom prekvapil v AllToys) na obed. Tentokrát mi to vyšlo na výbornú. S Vikym sme išli ešte do Billy a samozrejme do AllToys a tam som skoro odpadla. Usmievali sa tam na mňa všetky tri nové Style, ktoré som včera objavila na ebay. No aká náhodička.
Ako spomínal Ľubo, bábiky majú kĺbové už len ruky a na predchádzajúce dve série Style sa vôbec nechytajú 😤

Včera som našla na ebay ale aj nekĺbové, takže tie prinášam v tomto odkaze a ešte tohto zrejme tiež nekĺbového Ryana

Barbie

Teresa

Raquelle


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....