pondelok 13. októbra 2014

Mína & fontána

Odkedy som túto bábiku uvidela u Blanky vo fialkovej farbe, uchvátila ma. Dlho som však nemamala šaty v tom správnom oditeni fialovej. Teda mala, ale neuvedomila som si to. Nakoľko Lili bývala oblečená v svojom oblečení na poličke, keď som hľadala niečo fialové na prezlečenie v krabici pre Mínu, som ich nemohla nájsť. Ale časom som Lily prezliekla a jej šaty sa ocitli v krabici a tam som na ne narazila a obliekla do nich Mínu. Toto bude posledný článok z tých, ktoré boli fotené v nedeľu 14. 09.

Išli sme už z Draždiaku domov, nakoľko vyzeralo, že sa každú minútku rozprší a už padali prvé kvapky. Napriek tomu som neodolala a spravila pár záberov pri fontáne pri Technopole.

Ale najprv ešte pár fotiek labutí


Hudobná fontána, žiaľ, spievať som ju nikdy nepočula a pustená je tiež len zriedka 😢

Technopol

Fontána

Mína v oblečení od Purple Panic Christie










Stromček v kochlíku

Ako vidieť na konci prechádzky už seriózne pršalo


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....