štvrtok 9. októbra 2014

Raquelle 2010

Po dlhšom čase, som tu opäť s príspevkom do rubriky tváre. Tvár Raquelle mám veľmi rada, hoci sa u mňa vyskytla len trikrát a momentálne vlastním už len dve slečny s touto tvárou. Niektorí viete, niektorí nie, ale začiatkom leta som sa rozhodla podarovať svoju Ráchel. Veľké šťastie, že Viky túto bábiku vlastní tiež a tak som si na fotenie požičala jeho Lindu. Ďalšie slečny budú Mary a Katka.

Fotky boli fotené krátko po tom, ako fotky z predošlého článku. Sú robené na Draždiaku v priestoroch letnej terasy jedného občerstvenia 😎 ale najprv labuťky pre Ivku 😊




Mary

Katka

Linda











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....