sobota 11. októbra 2014

Známa tvár trochu inak

Všetci občas narazíme na nejakú tú prerábku Barbie. Niektoré sú dychberúce, niektoré sú super, niektoré sú zaujímavé a nad niektorými žiaľ iba neveriaco krútime hlavami. Dnes Vám predstavím niekoľko, ktoré som našla ja. Jedná sa o prerábky bábik, ktoré sama vlastním, tie ma zvyčajne oslovia v dobrom i zlom najviac, nakoľko si ich viem veľmi dobre porovnať Mrkající

Najprv sem dám link, na ktorý som narazila dnes ráno a priznám sa, že bábiku som nespoznala, hoci ju mám doma, takže odporúčam nepozerať sa na nápis na záložke, ale najprv na bábiku. Tie zelené oči mi vyrazili dych. Tomuto ja osobne hovorím perfektná prerábka a takúto Laru by som si kúpila hneď. Príde mi krásne prirodzená.


Už ste rozmýšľali ako by vyzerala Snehulienka ako blon? Že nie, tak nech sa páči Usmívající se

Viem, že niektorým zberateľom na tejto bábike vadí jej prenikavý červený rúž. Priznám sa, že v tejto podobe sa mi tiež páči


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....