sobota 4. októbra 2014

Darujem :-)

Tak prvý a určite nie posledný krát využívam svoj vlastný bazárik na svojom blogu 😛 Po dvoch úspešných predajoch od Ivky, kde jednej dáme pripomínam, že nám sľúbila nafotiť lízatkovú Laru 😎 Ale nie, zlatíčko, viem, že máš toho nehorázne veľa, len, že sa teším na Tvoje ďalšie poklady.

No ale späť k téme. Keď som raz fotila Eriku vonku, tak sa mi stratila jedna z týchto topánočiek, takže ak by niekomu náhodou podobne ako mne chýbala, DARUJEM! Stačí mi napísať buď tu do správy autorovi (len sa nezabudnite podpísať s mailom, nech môžem odpovedať), buď do komentíku alebo priamo na môj email (v.sukenikova@gmail.com). Podotýkam, že sa jedná o topánočku pre telíčko Model Muse 😵







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....