piatok 3. októbra 2014

Poseable/Fully jointed 1993

Po dlhšom čase tu máme ďalšie telíčko. Len dva roky po vytvorení tela Shani, prišiel Mattel s niečím úplne novým. Vytvoril svoje prvé celokĺbové telo. Prináša evolúciu a revolúciu v pohybe. . Bábiky s týmto telom boli zvyčajne športovkyne (basketbalistky, futbalistky, zimné športy, korčuliarky, gymnastiky), ale našlo sa aj pár výnimiek ako série, z ktorých sú práve moje dievčence (Happenin Hair, Cool Colors, Flying Hero, Tie Dye)
Moje bábiky s týmto telom sú zatiaľ len dve. Happenin Hair Barbie (Monika) a Purple Panic Christie (Lili). Nakoľko Lili dodnes neviem pochopiť z akého dôvodu dal Mattel dlhú sukňu, tak som ju prezliekla do šiat od Happenin Hair Christie, aby vynikla jej pohybovosť. Moniku som kúpila hranú a preto jej kĺby už veľmi nedržia pózy, naopak Lili je úplne nová z krabičky a jej kĺby sú v perfektnom stave.


Mostík

Široký karate postoj

Úplne ploche chodidlo

Brušný kĺb





A na záver porovnávacia fotka: TNT (Odette), Shani (DOTW Sumatra/Indonézia) a Fulljointed(Happenin Hair Barbie)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....