štvrtok 9. apríla 2015

Barbie Look City Shopper Lara/Anna - Henriett

Po blond Lare som túžila už dlhšie, keďže doteraz boli moje Lary iba tmavé. Hoci sa mi viac páčia dve iné, zvolila som túto ako najdostupnejšiu. Kým som si to však premyslela, oslovila ma Ivka s kvázi ponukou výmeny a tak som menila. Dúfam, že Míši neprasne srdiečko, vymenila som ju v podstate za Mikaelu, o ktorej predaji som už uvažovala dávnejšie. Chvíľami to vyzeralo, že vysnívané Lary (Ivka si totiž objednala zároveň aj jednu pre seba) už neprídu. Prišli v posledný možný deň.
Meno má podľa vraj jednej super sexy profesorky Vikyna, ktorá sa volala Henrieta. Podobu mena som trošku upravila.

Prvé fotky sú od Ivky, keď bábika/bábiky dorazili konečne šťastne do Žiliny


Konečne doma


Po vybalení





Priznám sa, že čižmičky ma veľmi potešili. Topánočiek na zimu pre Model Muse mám vysoký nedostatok.




So Sam





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....