sobota 1. augusta 2015

The Barbie Look: Pink on the green

Dnes ráno ma prekvapili hneď tri maily o nových článkoch našich blogeriek (Hanneton, Zmrzlinka a Mary). Si hovorím, no Nika už by si aj ty mala dať nejaký článok, ale ako som si ich postupne čítala, u Mary som narazila na golfový setík na prekrásnej Shanni a tak prišlo na to, že vytiahnem jeden článok z rozpísaných 😀 ale sľubujem, že už vytvorím aj niečo novšie.
U Mary ho teda môžete vidieť v aktuálnom článku, kde ho zaradila do medzinárodnej súťaže na flikcri do kola "športové oblečenie"

Priznám sa, že mne sa veľmi páči a obdivujem na ňom hlavne tenisky, pretože ani neviem, či nejaké iné tenisky boli pre model muse vyrobené.

Tenisky sú úplne brutálne



Zadná strana

Zadná strana ukazuje dve bábiky Look City Shopper a štyri oblečenia The Look 😊

Ružové tričko s golierikom


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....