sobota 21. novembra 2015

Destination Safari Skipper

Dnes si dáme malú odbočku od Prahy, hurrá, čo? Táto krásna Skipča sa mi dostala pod ruku vďaka našej Terke, nakoľko po nej zatúžila a tak sme zohnali, však prečo nie, nie? Skipča prišla trošku rozcuchaná po prílete z US, ale na jej kráse jej to vôbec neubralo. Úžasné fotky tejto perfektnej Skipper ste samozrejme mohli vidieť už u Terky.

No a takto Skipča na mňa vykukla z balíka. Slušne som sa na tom pobavila najprv.

Napriek výbuchu na hlave je prekrásna

Skipper má super kozačky

Mačiatko nejakej šelmy je nádherné, také no ťuťuťu.

Kto trošku sleduje DH, je mu jasné, že Skipper bez techniky neudělá ani ránu.

Zadná strana krabičky


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....