piatok 6. novembra 2015

Hurá Nitra! 1.časť

Ako samotný názov článku hovorí, rozhodla som sa kvôli množstvu fotiek, rozdeliť fotky, pocity a zážitky z druhého zberateľského stretnutia s Mary a Ľubom v Nitre rozdeliť do dvoch článkov. Ľubove fotky si môžete pripomenúť tu. Napriek mojej snahe som opäť nedokázala odfotiť všetky bábiky a týmto sa im aj ich majiteľom chcem ospravedlniť. V skratke sa k nim vyjadrím:
GG Mari - úžasná, nádherná jemnučká tvárička, ktorú by Mattel mal určite ešte použiť.

Pirátka - k tej sa vyjadrím bližšie až ju Ľubko predtaví - proste dokonalá

Módna Ikona/Style Raquelle - dokonalá, vždy sa mi veľmi páčila

FF Drew - prekrásna Laruška, nádherné červené vlásky, nádherné pehy

Zvyšok by som už mala mať na fotkách a teda budem aj komentovať. Ku komentom k mojim bábikám alebo k bábikám, ktoré už poznám (Top modelka Hair Wear Nikki) len v krátkosti, lebo buď ich už poznáte alebo sa ešte k tomu dostaneme. Sú jednoducho dokonalé.

Pokiaľ je to možné, chodím skoro všade touto spoločnosťou 😁

Vtipná reklama na na kebab ma pobavila, smutné, ale bolo, že aj keď kebab vie, že ho chcem, tak nemal otvorené.

No okrem vtipného stánku s kebabom ma nečakal na stanici nikto a tak som volala pôvabnej sprievodkyni, podľa zvuku v pozadí mi docvaklo, že tá je ešte v MHD. Hovorím si, že jej skúsim ísť oproti. Zdalo sa mi to ako geniálny nápad. Aj som pekne potrafila až k Mlynom, a si hovorím, že sú len dve cesty - tá po ktorej ide a tá popri Mlynoch, stále som sa obzerala na obe strany, že niekde musím Mary zbadať, ale kdeže. Vďaka môjmu úžasnému plánu som ju nechala pekne sa prebehnúť. Prepáč mi. Potom sme išli vybaviť pár drobností, potom sme tuším boli v Dráčiku a potom sme sa stretli s Ľubom a potom vám viac povie Mary, lebo si to určite pamätá lepšie ako ja a aj tam doplní kartografické spojitosti. viem, že sme išli do OC Centro kvôli AllToysu a potom na Hrad a do parku a potom opäť pred Divadlo

Krásne figuríny. Škoda, že to nevidieť na fotke, ale vyzerá ako Naomi. Je to v OC Centro Nitra.

Fontána v parku.

Hromádka čakajúca na fotenie :-) Maryina super štýlová kabelka a ladiace tenisky :-)

Ja, baba neznalá HG, som si z Finnicka a Katniss ihneď urobila pár. Musím sa priznať, že Finnick mi hneď padol do oka. Som veľmi rada, že si ho Ľubo v konečnom dôsledku nakoniec kúpil. Priznám sa, že tvár Katniss mi nesadla ani na živo. Maľba je pekná aj bábika samotná.






Tento zraz dostal aj podtitulok - zraz Mackie. Kto vie prečo?

Keď Mary poprosila Ľuba, aby na zraz priniesol Top Model Resort Barbie, hneď som vedela, koho zbalím do ružového baťohu tiež. Moju Dominiku. No to by nebolo, aby som si ja nechala utiecť príležitosť fotiť dvojičky, že?




Diamant Ľubovej zbierky je jednoducho diamant. Krásne husté a naozaj husto našité vlasy (ako skontrolovala Mary), prenikavý pohľad. Proste Cruz je dokonalý


Môj výber tohto Kena asi nikoho neprekvapí. Sama o ňom často premýšľam a tak, keď sa naskytla príležitosť sa s ním zoznámiť osobne, neváhala som ani sekundu. Je naozaj úžasný a podobne ako s mojim Davidkom (Basics model 17), to bola láska na prvý pohľad. Proste ja túto tváričku milujem a kĺbiky k tomu. No proste dokonalosť. Tento pán sa jednoznačne dostal na môj wishlist, na ktorom síce aj tak je, ale teraz sa posunul rebríčkovo vyššie. Na prvé miesta by sa dalo povedať.


Musím uznať, že Shakira bola pre mňa jedna z TOP dievčat zrazu. Jej krása mi vyrazila dych. Mary jej aj dokonalo vybrala nové telíčko, ktoré má prstienok v tvare hviezdičky, ktorý podľa mňa k nej dokonalo pasuje. Perfektná. Vlasy úžasné, maľba úžasná.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....