pondelok 30. novembra 2015

Oblečenie pre pánov alebo septembrová prechádzka

Niektorí moji zberateľskí priatelia majú pocit, že ako to všetko dobre stíham, tak tu je dôkaz ako to všetko pekne nestíham. Takže na 14 výročie smutnej udalosti Pádu dvojičiek - 11.09. 2015 som sa vybrala zrejme po práci do Auparku. Predpokladám, že nič konkrétne ma tam neviedlo, bolo proste pekne a chcela som sa prejsť. Samozrejme, že pri prechádzke pri Auparku neodolám a mrknem do Dráčika. Mala som vtedy neodolateľnú chuť niečo kúpiť, ale akosi ma nič neoslovilo až som nakoniec zobrala športové oblečenie pre Kena. Koniec koncov mi vtedy pribudli hneď dvaja, tak prečo nie.

Pri prerábaní Auparku sme prišli o fontánu medzi schodiskami a teraz je tam toto.....ja to volám bazén.

Zvrchu sa mi naskytol pri odchode domov takýto pohľad. Išlo o nejaké profesionálne líčenie, bolo to úžasné, pozerať sa na ľudí, ktorý mali štetce na šminky pozastrkované v zástere a šibrinkovali nimi ako maliari. Ostala som na pár minút kukať ako puk a mať v sebe štipku viac exibicionizmu, tak už sedím na jednej z tých stoličiek.

Záber od hlavných dverí

Oblečenie doma

Alejandra som vzala na ďalšiu sobotu von a už sme fotili.








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....