sobota 28. novembra 2015

Návrat do Prahy, tretí deň, nedeľa 18.10., Múzeum voskových figurín Grévin

Po návšteve Múzea hračiek sme zistili, že do odchodu Hannetoninho autobusu nám ostáva ešte dosť času a tak sme sa rozhodli navštíviť neďaleké Múzeum voskových figurín Grévin. V Prahe sú dve múzea voskových figurín, ja som kedysi dávno bola v tom prvom, keďže toto je druhé, je novšie a o mnoho väčšie. Ako ste už čítali u Ľuba boli tam krásne figuríny a mnohé prepracované do takmer dokonalosti. Odložili sme si v šatni veci a výťahom nás vyviezla úplne hore príjemná Slovenka. Potom sme sa už mohli prechádzať sami. Ľubo na šťastie z Hannetoniných fotografií vybral úplne iné figuríny ako ja, čo je super. Jeho článok si môžete pripomenúť tu

Tak dosť slov, poďme na to:

Jolana Voldánová

Karel Roden

Vladimír Menšík

Vlastimil Burian

Tomáš Baťa

Alfonz Mucha

Emil Zátopek

Martina Navrátilová

Jaromír Jágr

Ján Amos Komenský

Defenestrácia

Wolfgang Amadeus Mozart

Mária Terézia

Luis Amstrong

Lucka Bílá

Meryl Streep

David Boowie

Mick Jagger

Imagine there´s no heaven....


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....