sobota 14. novembra 2015

Fontány a iné srandy z Brat-i-slavy

No názov je jasný si myslím, takže prejdime k fotkám 😌

Fontánu medzi budovami Eurovei už poznáte. Pamätám si, kedy táto fotka vznikla. Vypisovala som si zo zvyškom "svätej trojice", lebo v Dráčiku už mali zlacnené Style a mali tam aj úžasnú Look Mackie s krásnymi mihalnicami a ja som váhala, čo kúpiť, čo nekúpiť, bolo to pred narodkami a oni si mysleli, že sa snažím vypáčiť z nich, čo mi Hannet kúpila. Tak som nahnevaná odišla z Dráčika s prázdnymi rukami a asi 15 minút som vonku hľadela na meniacu sa fontánu, kým som sa upokojila 😊 No nie som vždy vysmiaty anjelik, aj keď si to mnoho ľudí asi o mne myslí, krutý omyl 😛
Ono inak je možné vidieť túto fontánu aj zospodu, to vám tiež niekedy odfotím, je to slušná haluz.

Spievajúcu fontánu Niku pri Technopole (áno, tak sa volá aj zastávka) v Petržalke už dobre poznáte. Tentokrát som ju fotila ako vidieť na spodku fotky spolu s kamarátkou Luckou


Fontána na Šafarikovom námestí. Asi sme ju tu už tiež mali. Teraz je to tam celé rozkopané už niekoľko mesiacov, kvôli novej električkovej trase, takže Eurovea, nábrežie a podobne je to tam teraz také nie moc pekné. Hádam, keď už máme dokončený nový Starý most, tak sa to rozhýbe správnym smerom.


Spoznávate ju? Toto je tá obrovská fontána z Ružinova, ktorú ste spoznali v tomto krásnom jesennom článku, ktorý si ešte párkrát pripomenieme, lebo počas tejto soboty som pofotila slušnú várku dievčat. Takže kráska v noci.

Tieto fotky vznikli počas jednej soboty, kedy sme spolu s mojou BA Luckou behali len tak po Obchodnej a meste, takže ani už netuším úplne presne, kde vznikli. Viem, že jedna z tých fontán je pri Justičnom paláci, ale ktorá to si už nepamätám.





Tieto fotky vznikli počas jedného večera, keď som sa rozhodla, že z angličtiny pôjdem "domov" do Petržalky peši. Tieto figuríny obdivoval Ľubo, keď som ho trošku povodila po Blavičke, tak som mu ich odfotila.


Fontánu pred SND už dávno poznáte, ale ako si môžete všimnúť na foto, proste ťahá ľudí si ju fotiť


Čo ma úplne prekvapilo bolo, že som objavila pre mňa novú fontánu na Hviezdoslavovom námestí. Ak si spomínate na niektoré moje články, je ich tam ako maku, takže som ostala v šoku.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....