streda 11. novembra 2015

Top Model Teresa - Zaira

Ako ste už videli u Ľuba v článkoch z Nitry, z Nitry som odchádzala o pár kúskov Barbie na viac. Boli to dve krásne Top Modelky a nádherný darček od Mary. Všetko si postupne predstavíme, ale pekne po poriadku. Krátko pred Nitrou mi Ľubo raz napísal, či chcem Top Modelky, spýtala som sa na cenu a stav a rýchlo sme sa dohodli. On si od danej zberateľky kupoval svoju úžasnú Pirátku. Potom sme sa dohadovali, ako sa vyrovnáme s peniazmi, keď mi urobil šok, že jedna z Top Modeliek, konkrétne Summer bude mojim darčekom k Vianociam, takže tú uvidíte trošku neskôr. Ľubko ĎAKUJEM. Takto skrátim, lebo moc kecám, proste dostali sa ku mne dve krásavice z úplne prvej série Top Model. Dnes si predstavíme Teresku s tvárou Lara/Ana.
Ľubo mi ešte na zraze podaroval aj krabicu s veľa oblečením, ktoré sme spoločne s ním a Mary viac-menej úspešne identifikovali ako doplnkové oblečenie k slečnám, ale bolo tam aj mnoho iného, ale o tom zas niekedy nabudúce.

Prvá fotka je od Ľuba, ktorú mi poslal, keď k nemu dievčatá pricestovali. Neskôr som zhodou okolností zistila, že od tejto pani zberateľky kúpili Mária s Luckou pre mňa aj moju úžasnú Top Model Resort Barbie Dominiku. Na Ľubovej fotke je aj jeho úžasná Pirátka, ktorá pricestovala spolu s mojimi Top Modelkami k nemu.

Okrem hrebeňa, vešiaka(vôbec mi nechýbajú), tých malých blbiniek a okuliarov mám v podstate celú výbavu. Veľmi sa teším, lebo v to som ani nedúfala.

No a už moja Zaira



To by bolo, aby som slečny Teresky nevyfotila spolu. Terez akurát praskla gumička, takže má tiež rozpustené vlasy. Jej ofina na tejto fotke pôsobí neskutočne blbo.

Spolu s Ashanti




Čo ma neskutočne potešilo, bolo, že v krabici s doplnkami, ktoré mi Ľubo daroval, neboli len časopisíky k Tereske a Steffie, ale aj k Top Modelkam Hair Wear a práve k tým, ktoré som mala doma. Super!

Kufrík bol v doplnkoch len raz a keďže Steffie mala tých doplnkov viac, tak som ho priradila k Tereske.

V oblečení z krabičky. To si všetko predstavíme neskôr


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....