štvrtok 5. novembra 2015

Fifth Harmony Lauren - Lauren

Táto neskutočná krásavica sa ihneď po reálnych fotkách dostala na môj wishlist pre tento rok, ktorý sa mi úžasne darí naplniť aj vďaka vám dámy a pán 😉
Túto krásavicu sa mi podrilo zohnať vďaka jednej úžasnej US zberateľke, ktorá miluje tvár Teresa 1990 rovnako veľmi ako ja. Asi nikoho neprekvapí, že je to opäť spoločná bábika s Ľubinom, ktorý nám ju predstavil tu, ktorý má z tejto dievčenskej speváckej skupiny aj bábiku Dinah.

Pesničku, ktorú naspievali pre Barbie si môžete vychutnať tu. Slečny majú v tomto klipe oblečené oblečenie, ktoré majú aj bábiky.

No a moja milovaná česká verzia:

Tak a slečny z 5th Harmony s ich bábikami. Musím sa priznať, že bábika Lauren mi príde 1000x krajšia ako slečna Lauren. Hádam sa neurazí

Toto je úplne prvá fotka mojej Lauren, ktorú mi poslala Antoinette

Lauren dorazila na poslednú chvíľu, ako viete z Ľubovho článku z Nitrianskeho zrazu, celý týždeň sme sa dohadovali, kto vezme Lauren. Nakoľko ja mávam najviac miesta, chcela som ju zobrať ja, ale jej statusy na poštovom vyhľadávaní boli kdejaké, nakoniec som ju v piatok získala v obrovskej krabici, aj vďaka ochote veľmi milej pani pracovníčiky, ktorá povedala, že kuriéri tam už dávno boli a že balík na sto percent je u nich, aj keď systémovo to tak nevyzeralo a bol.

Fotky vznikli v sobotu ráno, tesne pred zrazom. Fotky z krabice ani nemám, proste Lauren musela von. Krabica bola aj tak iba zbytočne veľká.

Prvá fotka Lauren po otvorení krabice.

Lauren prišla v obrovskej krabici, ktorá bola vypchatá množstvom šušťavých tašiek. Kto pozná túto tašku z Ikea, vie si veľmi dobre prestaviť, koľko ich bolo.




Ako už Ľubík spomínal, silonky sú všité do kratáskov, ja len poviem, že to nie sú úplne silonky, ale silonkové legíny - nezakrývajú chodidlá.




Jej krivé telo ma síce vytáča a stále premýšľam, ako by som ju pretelila, ale keď pozriem do jej tváre, má odpustené.



Topánky sa mi na Lauren neskutočne páčia

No a už hurá do Nitry


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....