piatok 13. novembra 2015

Zabudnuté pohľadnice

Ja viem, ja viem....chcete fotky z Prahy, chcete fotky nových prírastkov, chcete fotky prírastkov z balíčka z US, ktorý prišiel po návrate z Prahy. Ja viem, ale ja mám 600 fotiek v debile a 300 fotiek vo foťáku, takže všetko bude postupne, aby nám z noviniek, ktoré som pred dvomi mesiacmi fotila v obchodoch nestali už úplne starinky, čo sa už medzičasom aj tak stali, ale o tom nabudúce. Dnes pohľadnice. Ako iste viete, zbieram aj pohľadnice, dnes vám pár predstavím, ktoré som dostala od zberateľov, ostatné opäť niekedy nabudúce 😌

Mary Ľubovi a mne okrem krásnych ručne robených tričiek pre Barbie (moje mimoňovské ste mohli vidieť na blogu na Sadie) podarovala ako spomienku aj takúto peknú pohľadnicu. Vtedy asi ešte netušila, že nás bude vídavať plus-mínus pravidelnejšie 😊

Venovanie

Takúto nádhernú pohľadnicu som dostala minulý rok na Vianoce od Jitky spolu s krásnymi svetríkmi a čapičkami, na ktoré si určite pamätáte a aj túto zimu si ich určite pripomenieme. Srdečne ĎAKUJEM. Jitka je tiež zberateľka pohľadníc a ja dúfam, že tento rok svoj sľub o pohľadnici splním. Otázne je kedy, keďže mám pocit, že nič nestíham.

Venovanie

Túto pohľadnicu som dostala od Mary na túto Veľkú noc a bola to moja tretia pohľadnica od Mary (ručne robená). Chcela som motív kresťanstva, nakoľko som veriaca osoba a tak tieto sviatky pre moju dušu veľa znamenajú. Tým nechcem povedať, že vajíčka či zajačikovia nie sú úchvatní, ale tento rok som sa vydala touto cestou. Pohľadnica je nádherná a ja za ňu Mary hrozne ĎAKUJEM.

Zadoček pohľadnice s roztomilou značkou originálnosti


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....