štvrtok 12. novembra 2015

Zairine outfity

Tak po krátkom čase sme tu zase a opäť zo Zairou, ale potom už príde na rad niečo iné, sľubujem 😉

Pár slov k foteniu, však ma poznáte. Proste som išla podľa tej knižočky, čo mala Zaira pri sebe a obliekala som ju podľa toho a fotila. No strašne kreatívne, ja viem, ale tak lepšie ako nič 😊

Prvá dvojstránka knižočky nám vlastne ukazuje kompletnú výstroj. Až na okuliare a čierny náramok sme komplet

Prvý outfit je vlastne ten krabičkový - tunika, džíny, kabelka, náramky, ponožky a lodičky. Priznám sa, že mne tie ponožky v lodičkách dosť vadia, takže tento outift až tak moc nemusím.


Druhý outfit tvorí tunika, bolerko, legíny, okuliare, kabelka a lodičky. Lenže lodičky bez ponožiek dosť výrazne padajú, lebo sú kúsok dlhšie ako klasický odliatok týchto lodičiek.



Tretí outfit tvorí tunika, legíny, náramky, okuliare(nemáme) a biele kozačky. Tento outfit sa mi veľmi zapáčil a mávam v ňom Zairu dosť často.




Pár fotiek do tváre, pôvodne mali ísť do predstavovacieho článku, ale akosi nevyšlo



Posledný outfit tvorí tunika, džíny, bolerko, kabelka, náramky a biele kozačky.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....