utorok 15. marca 2016

A opäť ten AllToys

Áno, už si myslíte, že tam chodím hádam každý deň, no naozaj sa to tak vyvŕbilo, že som tam bola za dva týždne štyrikrát tuším, ale tak oplatilo sa opäť.

Pri mojej poslednej návšteve AllToys už nemali žiadne Look okrem Millie, ale za to mali Made to move Ashu a tá je nádherná, mať vtedy voľné prostriedky, tak už ide so mnou domov.

Je nádherná

MH v plavkách. Fotka nie je dobrá, Cleo bola úžasná.

Morské panny MH sa mi veľmi páčia, neviem si pomôcť.

Úžasné auto s ešte úžasnejšou cenou :-(

Aj takýmto štýlom sa dajú predávať bábiky. Každopádne zaujali


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....