utorok 22. marca 2016

Fashion Fever topík

Toto úžasné tričko som dostala na Vianoce od Mary. Keď som ho zbadala bola som v úplnom ohromení a ešte viac, keď som sa dozvedela, že bolo kupované u nich v Dráčiku a že tam táto krásna raritka bola niekoľko rokov.



Celá rozradostená som po vybalení vzala moju Terez, avšak tričko vôbec nedokázala zapnúť

Jediná poloha, v ktorej sa mi podarilo tričko na telíčku Belly Button zapnúť, vyzerala zpredu takto:

Model Muse ho síce zaplo tiež nie úplne dokonalo, ale aspoň sa na ňom udržalo


S telíčkom Teen Skipper to bolo veľmi podobné


Ani telíčko Hobit 2006 nebolo úplne to pravé


Nakoniec som našla slečnu pre tento topík





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....