streda 23. marca 2016

Barbie Look City Shine silver dress (2015) - Hope

Po tejto bábike som túžila dlhšie, ale akosi som dlho nevedela nájsť tú správnu, buď mi vadili mihalnice alebo maľba očí alebo niečo. Ani táto nie je dokonalá, má zle nalakované nechty na rukách, ale hlavne, že oči sú v poriadku. Je kupovaná 28. 12. 2015 a je teda mojim posledným prírastkom minulého roku. Kúpená je v Dráčiku Bory Mall, kde som vyberala z dvoch, tá druhá mala lepší lak, ale horšie oči.

Na úvod vám sem dám fotku tejto bábiky na convention v Ríme, na fotke spolu so Steffie z tejto kolekcie.

No a už moja Hope




Topánočky sú po dlhšom čase oživením zbierky, také ešte nemám





Po vybalení





Kde je Hope? Nie je Hope! (šibalo mi trošku)


Hope

Serena

Dianka

Zlato, striebro, bronz





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....