sobota 19. marca 2016

Magical Meramids Barbie and Krissy - Emer II a Krissy

Niektorí si pomyslíte, že som sa asi bláznila, na čo kupovať bábiku, ktorú už mám doma. Malo to akosi dva dôvody. Táto bábika býva pomerne dosť drahá a ja som ju uvidela úplne novú za 15 dolárov + free shipping US, tak som ju zakúpila. Druhým dôvodom je, že postupne by som chcela svoje staré bábiky poprekupovať za nové, ale to je len taká vízia do budúcich rokov.
Predajca ma s ňou naťahoval asi mesiac, to mi už rupli nervy, nahlásila som ho ebayu a zrazu mi ju v ten deň poslal. Myslite si o mne čo chcete, ale peniaze som mu už nevrátila. Fakt tie výmysly a klamstvá, jeho tých 15 dolárov určite nezabije.
Takže krátko po Novom roku 2015 bábika konečne dorazila do skladu v Georgii. Ku mne prišla v polovici decembra

Tradá

Zadná strana krabičky


Mušľa

Zavretá mušľa


Novú bábiku som rozskrutkovala, pôvodná mi však nešla. Senzory sú teda nakoniec na boku chvosta a treba to držať, ale svieti.




Krissy

Porovnávacie fotky s pôvodnou Ember. Pevne dúfam, že keď budem zverejňovať tento článok, bude už Ember u svojej novej majiteľky.














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....