piatok 11. marca 2016

Barbie Photoalbum 1959-2009 (tretia časť)

Tak a dnes posledné pokračovanie

Generation Girl séria, ktorá priniesla nové tváre

Glam and Groom séria. Najviac sa mi páči Christie, mala som kedysi Teresku.

Hawaii séria. Vlastním Skipper

Surf City séria. Vždy som chcela Kiru alebo Midge, no úplnou náhodou sa ku mne dostala ako neznáma Teresa, na ktorej ma zaujali ohromné zelené kukadlá, až neskôr sa mi ju podarilo identifikovať.

Fantasy Mermaid séria. Plánovala som kúpu Kayly cez ebay, ale objavila sa Barbie na našej scéne a tak mám ju.

Palm Beach séria. Pôvodne som mala z tejto série Barbie, ktorú som neskôr vymenila za Midge.

Séria Rio, z ktorej mám Teresku, ktorá sa ku mne dostala viac-menej náhodou a viac-menej náhdoou som ju aj identifikovala pri hľadaní úplne inej Teresky.

Caligirl/caliguy prvá séria s klasickými chodidlami. Mám Barbie, no túžim po Christie.

Pre mňa jedna z najúžasnejších sérií, ktoré kedy Mattel vyrobil v playline verzii. Fashion Fever


Caligirl/caliguy druhá séria, ktorá už má plážové chodidlá. Mám Teresku. Na druhej strane tubové FF


Prenádherné dámy z 12 tancujúcich princezien. Keby ste videli niekde Deliu (zelená), rada kúpim


Beach Fun séria, z ktorej mám krásnu Chistie, druhá strana tubové FF


FF Animal Print a FF Sparkle and Shine (vianočné)

Ksichtíkové My Scene

Dream Sesason Collection

Glam Beach séria. Tereska z tejto série patrí k mojim úplne prvým Barbie a je to aj moja prvá plážová Barbie. Vďaka úžasnej majiteľke tejto knižky mám z tejto série aj Nikki. ĎAKUJEM

Fashion fever hobitky. Momentálne nevlastním žiadnu.

Moje milované Top Model....dúfam, že krásna ombre Mackie si ku mne konečne nájde cestu.

Nádherná kolekcia Jazz Baby, ktorá predstavila nové kĺbové zberateľské telíčko.

Prenádherná Pirate Barbie, s ktorou som vďaka Ľubovi mala tú česť sa zoznámiť a Rose z Titanicu

Barbie & Me poskytovala možnosť obliecť sa rovnako ako tvoja Barbie. Wau

Fashion Fever s kĺbovými rukami. Tri zo štyroch mojich dievčat sú tu aj odfotené. Veľmi sa mi páči séria rockeriek, ktoré sa už ale dosť ťažko zháňajú

Surf Up séria. Mám z nich Teresku a kedysi som mala aj Nikki. Na druhej strane Top Model Hair Wear séria. Mám tri slečny, ktoré som všetky tri dostala. Mooooc ĎAKUJEM. Na štvrtú si brúsim zuby, ale je pomerne nedostupná a býva drahšia ako aktuálne Gold Label dámy.

Top Model Resort. Vďaka úžasným anjelikom mám už dve slečny doma. Verím, že sa časom vyskytne aj posledná.

Môj veľký sen. Od kedy som ju videla v múzeu, už o tom vôbec nepochybujem.

Beach Party (u nás Riviera) séria. Mám Teresu a Nikki.

Prvé Fashionistas, ktoré dostali nové kĺbové telíčko, ktoré je zmesou kĺbových rúk, ktoré mali bábiky Fashion Fever 2008 a nôh od celokĺbových bábik s Belly Button. Novinkou je prsný kĺb, ktorý na tomto telíčku býva aj nebýva, ale o tom si zas povieme v inom článku. Značenie je 2009.

DOTW Amazonia (jedna z mála na model muse tele), DOTW Scotland a DOTW France. Mám Škótsko a je úžasná.

Kentucky Derby Barbie - prvá Barbie s tvárou Kentucky Derby/Aphrodithé 2008.

Than and Now Bathing Suit Barbie mám doma. Je to nádherná Mackie, akurát, že má hlavu plnú plnú lepidla.

Dve krásne Larušky, opäť chýbajú ich AA verzie. V prípade Generation of Dreams sa jedná o krásnu tmavú Laru (jednu z mála), v prípade 50teho výročia ide o prenádhernú Goddess.

Priznám sa, že túto úžasnú Laru som spoznala vďaka tejto knižke. Keďže ide o Platinum Label, jej aktuálna cena sa pohybuje okolo 350 dolárov.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....